חיפוש מורחב
כתבו אלינו שירותי הכללית המסלול המהיר מצטרפים לכללית כללית חו"ל כללית מושלם
שירותים און-ליין
09/11/2008  20 אחוזים מההרוגים בתאונות דרכים הם קשישים     05/11/2008  חדש: שירותי מעבדה בבית     28/10/2008  סדנת דיאטה בבית דרך חיים     28/10/2008  חינם ללקוחות הכללית: חיסונים נגד שפעת     22/10/2008  רק בכללית: שירות ליווי הריון     24/09/2008  פעם רביעית ברציפות: מקום ראשון לאתר הכללית     10/09/2008  האלימות נגד הרופאים: הכללית תשקיע 2.5 מיליון שקלים באמצעי מיגון     02/04/2008  הריון ולידה: מצטרפות חדשות למושלם זכאיות להטבות ללא תקופת המתנה     30/01/2008  שיא עולמי לכללית בטיפול בחולי סוכרת     
 חיפוש 
הריון ולידה
טיפת חלב
התפתחות הילד
מחלות ילדים
הפרעות קשב
בריאות המשפחה
טיפולי פוריות
65 פלוס
אמהות בחיתולים
לרשימה מלאה...
מחשבון מעקב הריון
תאריך לידה משוער
מחשבון עליית משקל
מחשבון קלוריות
מחשבון BMI
מחשבון סידן
מחשבון גדילת תינוקות
פעילות גופנית
מדריך התרופות
מדריך לפציעות ספורט
מדריך הבדיקות
עזרה ראשונה
מדריך הבריאות
מילון מונחים
מדריך התמצאות באתר
ברשימה זו מוצגות כתבות 1 עד 10 מתוך 15  
הדרך לליבו של הגבר עוברת דרך ויטמין D
חוקרים מאוניברסיטת הרווארד מצאו קשר מובהק בין רמות תקינות של ויטמין D לבין הפחתת הסיכון להופעת מחלות לב בקרב גברים בני 50 פלוס
 
התינוק שלך, הוויטמינים שלו
משרד הבריאות משנה את המלצותיו אחרי 40 שנה: אין צורך בשילוב של הוויטמינים A ו-D וניתן להסתפק בוויטמין D. הרופאים: לתת לתינוק ויטמין D3 מהלידה ועד גיל שנה
 
האישה הוויטאלית
הקפה הזריז של הבוקר, הכנת הילדים לבית הספר, הקריירה במשרד, המטלות בבית והמחוייבות לזוגיות המושלמת. כאשר זו שגרת היום הלחוצה שלך, את חייבת מולטי ויטמין לתחזוק הגוף
 
ויטמין E מונע סיבוכי סוכרת
בשכ-40 אחוזים מחולי הסוכרת עשויים להפחית את הסיכון להופעת סיבוכים מהמחלה, אם יקבלו מינון גבוה של ויטמין E. מדובר בסוכרתיים עם זהות גנטית שניתן לראות בבדיקת מעבדה
 
ויטמין D לשיפור תוחלת החיים
חוקרים צרפתים: נטילה קבועה של תוספים המכילים ויטמין D עשויה להאריך את תוחלת החיים במספר שנים. הכמות הנדרשת: לפחות 400 יחידות ביום
 
הקשר בין נטילת ויטמינים וסרטן הערמונית
הוכחה נוספת לנזק האפשרי בצריכה מוגזמת של ויטמינים: לגברים שצרכו מינון גבוה של מולטי-ויטמינים לאחר שכבר נתגלה אצלם סרטן הערמונית, היו בסיכון כמעט כפול ללקות בסרטן ערמונית קטלני
 
המלצה לגיל מתקדם: תוספת של ויטמין B 12
מחקר חדש: מבוגרים בני 70 פלוס זקוקים לתוספת של ויטמין B12 פי 200 מההמלצות המקובלות. מחקרים נוספים בודקים האם הוויטמין משפיע לטובה על התפקוד הקוגנטיבי ועל מצב הרוח
 
(אי)פכא מסתברא
בנובמבר 2004 פורסם כי מינון יתר של ויטמין E עלול לגרום למוות. כמה חודשים אחר כך תהו באותו כתב עת: האם הטיפול בוויטמין E מבוסס רק על תיאוריה והאם התיאוריה נכונה?
 
מזון לנפש
למה ויטמין B6 משפיע על בריאות הנפש? איך פסטה, אורז ולחם משפיעים לטובה על המוח ומה הקשר בין היפוכונדריה לוויטמין C? הצד (הנפשי) של הוויטמינים שלא הכרתם
 
המילכוד של ויטמין E
חוקרים מארה``ב: נטילה יום יומית של ויטמין E אמנם מונעת התפתחות של מחלות לב וסרטן, אולם נטילה במינון גבוה יותר מ-400 יחידות בינלאומיות ליום, עלולה להגדיל את הסיכון למוות
 
ראשון    קודם     1   2    הבא    אחרון
 עברית    عربي